Monday, January 10, 2011

~~its all 'bout luv n passion~~

first entry for this blog..
blog ni aku classify s blogshop..
since dalam blog ni cuma ada aktvt jual-mnjual..
ngahhahahaha...
xda aktiviti membbel d sini..
xde aktiviti meluah perasaan..n segala yang lain..
aku x reti nak buat order form..
so, if korang berminat nak beli, just drop ur comment kat post tu..
yes..aku tau aku lembap sikit pasl form2 ni..
n memudahkan korang untuk order..
kat post2 tu nanti..........

1: bgtau item yang korang nak (kod dia)
2. bagi email korang so that aku senang nak contact korang..
3. jangan risau, alamat email korang dirahsiakan..(sbb aku tak nak ade orang send email bukan2 kat korang..ala..yang selalu masuk spam korang)
4. nak lagi senang, like page REBEN PUTEH kat facebook..(aku tau facebook nak tutup..untuk sementara je b4 aku xtivate aku pny frenster, myspace..
5. harga yang dipaparkan tak termasuk dengan kos penghantaran..
 ok..sekarang aku nak upload pic2 item..
usha2 yek.

No comments: